3 Eylül 2013 Salı

Marley ve Ben izle – Marley and Me Türkçe Dublaj Full, HD, 2008 izle




İzlemek için => Marley ve Ben izle – Marley and Me Türkçe Dublaj Full, HD, 2008 izle
Marley ve Ben izle, Marley ve Ben hd izle, Marley ve Ben full izle, Marley ve Ben türkçe dublaj izle, Marley & Me izle, Marley & Me türkçe dublaj izle: Genç çift evlilikte önemli kararlardan biri olan çoçuk sahibi olmayı düşünür. Sonra hayatlarına Marley girer... Sevimli fakat ele avuca sığmayan Labrador yavrusu Marley, hem köpek eğitim okulundan atılır hem de Grogan'ların evini harap eder. Ancak kalbi belaya olan iştahı kadar büyük olan Marley; Grogan'ların yeni işlerine, yeni evlerine ve büyüyen ailelerine kısacası bütün yaşadıklarına şahit olmuştur.Marley ve Ben izle - Full, HD, 2008 izle filmi 2008 yılında yayına girmiş ve bir çok film sever tarafından beğeni ile izlenmiştir. Dünya sinema severleri tarafından verilen puanlarla İMDB puanı 7.0 olarak belirlenmiş ve kadrosunda Eric Dane, Jennifer Aniston, Owen Wilson gibi dünyaca ünlü oyuncular bulunmaktadır. Yönetmen koltuğunda David Frankel otururken filmin türleri ise Yabancı, Türkçe Dublaj, IMDb 7.0/10 +, Aile, Dram, Komedi şeklindedir. FilmSiteniz.Com iyi seyirler diler

Yönetmen : David Frankel

IMDB Puanı: 7.0


İzlemek için => Marley ve Ben izle – Marley and Me Türkçe Dublaj Full, HD, 2008 izle

Marley ve Ben filmi izle , Marley ve Ben full izle , Marley ve Ben izle , Marley ve Ben seyret , Marley ve Ben tek part izle , Marley ve Ben Türkçe altyazılı İzle , Marley ve Ben Türkçe Dublaj İzle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder